Edart Design

Tasarım - hayat - eğlenceye dair herşeyi paylaştığım ve sizlerinde paylaşım ve yorumlarınızı beklediğim ufacık minicik bloguma hoşgeldiniz.

31 Mayıs 2011 Salı

Gliss Shea Cashmere

Saçlarınız kuru - nemsiz ve cansız mı artık çözümü var. Gliss in bu son serisi ile kuruluğa veda ediyorsunuz ve hatta saçınız yağlı olsa bile kuruluk sorununu gideriyor ve saçlarınızda bir yağlanma sorunu yaratmıyor. Benim saçlarımda hem kuruluk hem yağ sorunu çekenlerden kısa olmaları sayesinde hergün yıkamak kolay ancak bu her gün yıkanan saç ile nem denilen şey sıfıra iniyor ve o zamanda karşıma kurumuş saç ve saç dipleri çıkıyor. Bu seriyi FkriMühim sayesinde keşfettim. 3lü ürünü çok güzel ambalajı ve yanında özel fırçası ve arkadaşlarımla paylaşmam için indirim çekleri ile geldi. Ürün elime geçer geçmez kullanmaya başladım ve şu ana kadar kuruluk sıfır bunun yanısıra yağlanma sorunumuda da azalma hissettim. Tabii ilk deneyimden sonra sizlerlede paylaşmak istedim saçlarınız kuru- nemsiz - cansız görünümlü ise bir numaralı tavsiyem.

Aynı zamand dökülme sorunu yaşayanlara da ufak bir tavsiye şampunlarınıza kozmetik dükkanlarında satılan Çam Trebentin yağından ekleyin ve o sorundan da kurtulun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder