Edart Design

Tasarım - hayat - eğlenceye dair herşeyi paylaştığım ve sizlerinde paylaşım ve yorumlarınızı beklediğim ufacık minicik bloguma hoşgeldiniz.

12 Şubat 2011 Cumartesi

Dikkatimi Çeken Tasarım Yalancıları

Geçen gün bir arkadaşım tasarım ürünler satan beğendiği bir mağaza olduğunu ve çok şık ayakkabılar satıldığını söyledi. Malum bütün bayanlar ayakkabı denilince bir hımmm der. Ve bende bir fırsat yaratıp gidip ürünleri incelemeye başladım. Ayakkabılara sıra geldiğinde o çok övülen tasarım ayakkabıların ne olduğunu merak içinde bekliyordu. Raflara bir gözümü kaldırıp baktım bunlar benim internette gördüğüm bir sitede satılan ayakkabılar. Fiyatları 12-25 $ arası değişiyor sitede ve Çin Postasını kargo olarak seçerseniz çok ucuza getirtebiliryosunuz bu ürünleri. Sitenin adınıda veriyim ayakkabı meraklılarına www.lovelyshoes.net.

Şimdi ayakkabıların onlar olduğuna emin olduktan sonra içine ve altına baktım o dahada güzel bir süpriz oldu içine ve altına bir tasarımcı ( sözde ) ismi yerleştirilmiş. Fiyatları ise normalde 45 tl ye alabilceğiniz ayakkabılar butikte 250-350 tl arası rakamlarla satılıyorlar. Butiğinde belki haberi yoktur bilemiyorum ama ben çok şaşırdım.

Daha sonra Facebook da bir arkadaşım yine bana çok güzel ayakkabılar var tasarım sen bayılırısn diye bana bir group linki yolladı . Hahha yine aynı sitenin ürünleri şaka gibi yine uçuk rakamlar. Ve o kadar talep vardı ki.

Pek tabiiki bu tür ürünleri yurtdışından getirip burda satabilrisiniz ama bunu bu şekilde yapamazsınız : Özel tasarım ayakkabılar, ..... marka ayakkabılar. Fiyatdan bahsetmiyorum bile.

Sevgiyle kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder