Edart Design

Tasarım - hayat - eğlenceye dair herşeyi paylaştığım ve sizlerinde paylaşım ve yorumlarınızı beklediğim ufacık minicik bloguma hoşgeldiniz.

15 Ocak 2011 Cumartesi

Adım Adım Tasarım

Kendi tasarım maceramdan ufak bir kesit vermek istiyorum size. Geçen gün arkadaşımın evinde çok tatlı bir dantel motif gördüm ve kendisi dantellerden bıktığını artık kaldırıdığını söyledi. Gerçektende evde artık t.v üstünde dantel dönemi bitti. Ancak ben o iplikleri o andan itibaren farklı olarak görmeye başladım şu renk iplik ile şu taşla biraraya gelse nasıl olurdu acaba diye. Ve ilk olarak kağıt üzerinde bir şeyler karaladım. İyice belirgin hale gelmesi için sonra laptopumun başına geçtim ve 3dmax ile ufak bir çalışma yaparak ne olabileceğini verilere dökmüş oldum. Ve sonrada verelini iplikler , tığ ve renk renk taşlar , boncuklar vs. İşte bir tasarımcının bir günü :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder